5/12/2006

yumurta


Bir yumurta düşünün. Kimse ona ilgi göstermez. Sonra günün birinde yumurta çatlar ve içinden civciv çıkar. Artık herkez onu konuşuyordur. Yumurtadaki inanılmaz,şaşırtıcı değişim. Sanki yumurta bir günde dönüşüm geçirip civciv olmuştur. Peki tavuk olayı nasıl görüyordur? Tavuk açısından bakıldığında yumurtanın kırılması, o noktaya kadar gelen bir oluşumun son noktasıdır. Önemli bir olaydır tabiki ama yumurtaya dışarıdan bakanların sandığı gibi pek radikal bir değişim de sayılmaz. Biz ancak değişimin dışarıdan nasıl görüldüğüne bakarak içeride olanların neler hissetmiş olabileceğine ilişkin fikir geliştiriyoruz. Dışarıdan bakıldığında bu gelişme çarpıcı bir değişim, radikal bir olay gibi görünür. Oysa içeridekiler bunu gayet doğal bir süreç olarak görür.

6 Comments:

Anonymous Adsız said...

onu bunu bilmem de nasıl oluyorda tavuk hangi yumurtadan civciv çıkıcağını biliyo bunu çok merak ediyorum bilgin varsa bizimle paylaşırmısın acaba.

6:28 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

biraz araştırma yapması gerekicek ama sanırım halleder.

6:32 ÖÖ  
Blogger dorukhan said...

BIR ASK HIKAYESI
Seni ilk gordugum gun sana asik olmustum ve sana bakamamistim ve ruyamda'da seni gormustum seninle sanki evleniyormusum gibiydi.Genc yilarda senle kantine,bakala gidiyorduk simdi geldik 34 yasina ve sen 33 yasindasin simdi seni nekadar ozluyorum bilesmsin. her gun seni hatirliyorum bilemesin ve iki gun olsa bana okadar bardin yedmiyormuydu ama sen semiyorsundur ama ben seviyorum hata ettigimi biliyorusdur umarim hatirladiysan ama bikerede bekle sana bisey demek istiyaorum ama diyemiyorum ama sunu bilki seni seviyorum herkezden cok. Bikere seni nekadar cok sevmistim ki, sana bisey digcem ama bana cok bagirma benim le evlenirmisin dedim


Yazar=Dorukhan Yildiz
amca nbr ben yazdim bunu begendiysen bisey yaz sitene ve resmimizi koyarmisin seni seven yegeni

9:19 ÖS  
Blogger dorukhan said...

BIR ASK HIKAYESI
Seni ilk gordugum gun sana asik olmustum ve sana bakamamistim ve ruyamda'da seni gormustum seninle sanki evleniyormusum gibiydi.Genc yillarda seninle kantine, bakala gidiyorduk simdi geldik 34 yasina ve sen 33 yasindasin simdi seni nekadar ozluyorum bilemessin. Her gun seni hatirliyorum bilemessin ve iki gun olsa bana okadar bagirdin yetmiyormuydu ama sen sevmiyorsundur ama ben seviyorum hata ettigimi biliyorsundur umarim hatirladiysan ama birkerede bekle sana birsey demek istiyorum ama diyemiyorum ama sunu bilki seni seviyorum herkezden cok. Birkere seni nekadar cok sevmistim ki, sana birsey diyecegim ama bana cok bagirma benim le evlenirmisin dedim ama beni uzmustun ben ozamlar cok genctim bana cok bakmistin.
yanlaslari duzelttim

9:27 ÖS  
Anonymous Adsız said...

şimdi daha büyümüşsündür, bu hikayenin sonu ne oldu dorukhan kardeş

10:07 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Bir günde kaybettiğini bir ömür beklemekmiş aşk

................................

Ah Yar.! Sevgi bir ömür beklemektir,çilelere sabretmektir..Hz Hatice gibi karşılıksız,yürekten herşeyini sevgiliye feda etmektir

3:30 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home